Χειμώνας

Χειμώνας

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Κινητικά τραγουδάκια

ας κινηθουμε..

   Χρειαζομαστε λιγο χωρο και το τραγουδι ξεκινα..

 


                                                    
Μικρό αεροπλάνο
πετά πολύ ψηλά
γερή η μηχανή του
κι ατσάλινα φτερά.

Πετά πάνω σε πόλεις
σε κάμπους σε βουνά,
στα σύννεφα ανεβαίνει 
μας βλέπει τόσους δα.

Τελειώνει το ταξίδι
και θα προσγειωθεί
για δες πως χαμηλώνει
και ακουμπά στη γη.
(Φλαμπούρα)  



Στην άγρια την ζούγκλα
θηρία κυνηγώ
με προσοχή πλησιάζω
και τα παρατηρώ

Ελέφαντες και τίγρεις
τρέχουνε, περποατούν
Πάνθηρες, λιοντάρια
για τροφή ζητούν

Κροκόδειλοι και φίδια
σέρνονται στη γη
Τα πιθηκάκια παίζουν
στο πιο ψηλό κλαδί
(Φλαμπούρα)


                                     
Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα κτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα κτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου Χέρια τα κτυπώ
Χαρωπά τα δυο μου δάκτυλα κτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου δάκτυλα κτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου δάκτυλα κτυπώ
Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα κτυπώ, Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα κτυπώ
Μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώ
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα κτυπώ
Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά χα χα - Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά χα χα
μια και είμαι εγώ παιδί ξέρω πάντα να γελώκι άμα θες απ΄ την αρχή ξαναρχινώ.



Τα χεράκια δεξιά, τα χεράκια αριστερά
πάνω τα χεράκια, κάτω τα χεράκια
τα χεράκια μου στη μέση, το παιχνίδι πως μ’αρέσει
τώρα πάλι θα κρατήσω το ενα μπρός και το άλλο πίσω

Τραλαλά, τι χαρά

Το κεφάλι δεξιά, το κεφάλι αριστερά
πάνω το κεφάλι, κάτω το κεφάλι
τα χεράκια τώρα κάτω, τα αυτάκια μου σκεπάζω
θα με δείτε τώρα πάλι πως κουνάω το κεφάλι
δεξιά κι αριστερά
δεξιά κι αριστερά


Κεφάλι, ώμοι, γόνατα και δάχτυλα
Κεφάλι, ώμοι, γόνατα και δάχτυλα
ματακιά, αυτάκια, στόμα και μυτούλα
Κεφάλι, ώμοι, γόνατα και δάχτυλα
ματακιά, αυτάκια, στόμα και μυτούλα
Κεφάλι, ώμοι, γόνατα και δάχτυλα


Επίσης ωραία κινητικά τραγούδια υπάρχουν και στα αγγλικά. που μπορούμε με κάποια μετάφραση να πούμε στα παιδάκια μας (wheels on the bus) ή (shake and move)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου