Χειμώνας

Χειμώνας

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Τραγουδάκια


τραγουδια για την βροχουλα

Η βροχή τίκι τίκι στάζει     

και ποτίζει τα φυτά
μια δυναμώνει και έπειτα ησυχάζει
και το τζάμι μου χτυπά
η βροχή τίκι τίκι στάζει
την ομπρέλα μου κρατώ
πέσε βροχούλα τώρα δεν με νοιάζει
με χαρά θα δροσιστώ


Κάθε φορά που η βροχή χτυπά
το  παράθυρο μου δυνατά
σκέφτομαι σε λίγο θα φανεί
το ουράνιο τόξο πάνω στην γη

Πράσινο, κόκκινο πορτοκαλί
Κίτρινο, μπλε και θάλασσί
Χρώματα όμορφα και ζώηρα
Χρώματα όμορφα και λάμπερα
Κάθε φορά παρακαλώ πολύ
να μείνει λίγο ακόμα, μια στιγμή.
Για να χαρώ την τόση ομορφιά
αυτά τα χρώματα τα γλυκά.

Καλό μου συννεφάκι
σταμάτα και λιγάκι !
Μη βρέχεις άλλο πια
μας έκανες παπιά !

Στη ράχη πίσω γύρε
κι αλλού να βρέξεις σύρε
σε χώρες και χωριά
που `ναι καλοκαιριά !

Ψηλά να δούμε πάλι
τον ήλιο να προβάλλει
να βγούμε στην αυλή
να παίξουμε πολύ

Καλό μου συννεφάκι
σταμάτα και λιγάκι !
Μη βρέχεις άλλο πια
μας έκανες παπιά !
 




 

 

1 σχόλιο: