Χειμώνας

Χειμώνας

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Τραγουδάμε το Φθινόπωρο

τραγουδακια φθινοπωρου 2


Κάθε φορά που η βροχή χτυπά
το  παράθυρο μου δυνατά
σκέφτομαι σε λίγο θα φανεί
το ουράνιο τόξο πάνω στην γη
Πράσινο, κόκκινο πορτοκαλί
Κίτρινο, μπλε και θάλασσί
Χρώματα όμορφα και ζώηρα
Χρώματα όμορφα και λάμπερα
Κάθε φορά παρακαλώ πολύ
να μείνει λίγο ακόμα, μια στιγμή.
Για να χαρώ την τόση ομορφιά
αυτά τα χρώματα τα γλυκά.

 Ήρθε το φθινόπωρο
Άρχισε η βροχούλα
Κι ο σπουργίτης έρημος
Ψίχουλα ζητά

Ήρθε το φθινόπωρο
Πέφτουνε τα φύλλα
Τα πουλάκια φύγανε
Έρημη η φωλιά

Πέφτουν τα φύλλα απ τα δεντράκια
Ήρθαν τα πρώτα τα συννεφάκια
Του φθινοπώρου είναι η αρχή
Καλώς μας ήρθες πρώτη βροχή
Πλιτς πλατς πλιτς πλατς η κάθε στάλα
Πλιτς πλατς πλιτς πλατς στο σπίτι τρεχάλα
Φύλλα κίτρινα πεσμένα
Τα λουλούδια μαραμένα
Πότε βρέχει, πότε λιάζει
Η διάθεση μου αλλάζει

Φθίνοπωρινέ μου αγέρα
Που σκορπάς τα φύλλα πέρα
Φέρε πάλι εδώ κοντά μου
Καλοκαίρι στην καρδιά μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου